΄Ήλιε μου - Όλα για την τάξη μου Cute Blue Pencil
Untitled

Παρασκευή 24 Μαΐου 2024

΄Ήλιε μου



Οι μαθητές του Δ1 ζωγραφίζουν ...


 





Μέσα απ’ το παράθυρό μου

έκλεψες το όνειρό μου




ήλιε μου.



Πήγες να κρυφτείς, μα σ’ είδα

ξέφυγε μια ηλιαχτίδα

ήλιε μου.







Είδες κιόλας τόσα μέρη

κι είναι ακόμα μεσημέρι

ήλιε μου.








Μα πού πας, πού βασιλεύεις

ποιο βασίλειο γυρεύεις

ήλιε μου






Τ’ όνειρο που μου ‘χεις πάρει

θα το φέρει το φεγγάρι






ήλιε μου.














 Καλλιτέχνης: Παπακωνσταντίνου Βασίλης

Άλμπουμ: Τα μυστικά του κήπου

Συνθέτης: Κυπουργός Νίκος

Στιχουργός: Κιτσοπούλου Λένα

Ζωγράφοι :  

Μιχάλης , Ναμπχάν, Μιχάλης, Μαρία, Χρήστος, Στάθης, Δήμος, Θεοχάρης, Μίρα, Γιάννης, Μιχάλης, Γιώργος, Δήμητρα,  Κωνσταντίνα, Θανάσης, Αρχοντής, Θεοδώρα,  Νεχίρ, Ελίφ, Έλενα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σου θα εμφανιστεί μόλις εγκριθεί

Next previous