Φροντίζω τα δόντια μου - Όλα για την τάξη μου Cute Blue Pencil
Untitled

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

Φροντίζω τα δόντια μου




Προσέχω , για να έχω !








Γιατί τα δόντια μας γίνονται κούφια;





















Όταν το φαγητό που τρώμε κολλά στα δόντια μας,














μαζεύονται πάνω του μικρόβια κι αρχίζουν να δουλεύουν.

















Το φαγητό σαπίζει, τα μικρόβια γίνονται περισσότερα

















κι ανοίγουν τρύπες στα δόντια μας.






















                                     Γι΄αυτό :



















➽  πρέπει να χρησιμοποιείτε το οδοντικό νήμα πριν το βούρτσισμα των δοντιών, για να καθαρίζουν οι περιοχές ανάμεσα στα δόντια από τις τροφές .














➽ Βουρτσίζω τα δόντια μου τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα, μία μετά από γεύμα και πάντα πριν πάω για ύπνο !!!




























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σου θα εμφανιστεί μόλις εγκριθεί

Next previous