Κυριακή του Θωμά - Όλα για την τάξη μου Cute Blue Pencil
Untitled

Κυριακή 23 Απριλίου 2023

Κυριακή του Θωμά



Ακριβώς μια εβδομάδα μετά το Πάσχα είναι η Κυριακή του Θωμά .
Ο Απόστολος Θωμάς (Άπιστος Θωμάς) ήταν ένας από τους δώδεκα αποστόλους, μαθητές του Ιησού Χριστού.





Ήταν Ιουδαίος στην καταγωγή και, όπως και άλλοι μαθητές, ασκούσε το επάγγελμα του ψαρά.
Εγκατέλειψε το επάγγελμά του και ακολούθησε τον Χριστό, όταν εκείνος του το ζήτησε.
Ήταν από τους ένθερμους μαθητές, όμως μετά την Ανάσταση ολιγοπίστησε και δεν πίστεψε ότι ο Χριστός αναστήθηκε, παρά μόνον όταν ψηλάφισε στα χέρια Του τα σημάδια της Σταύρωσης, στη δεύτερη εμφάνιση του Χριστού στους μαθητές μετά την ανάσταση Του.














Κατά την πρώτη εμφάνιση του Ιησού στους μαθητές, ο Θωμάς απουσίαζε.
Αργά το απόγευμα της ημέρας της Αναστάσεως οι δέκα μαθητές χωρίς τον Θωμά είναι συγκεντρωμένοι σ’ ένα σπίτι στην Ιερουσαλήμ.
Κι ενώ οι καρδιές τους είναι βαθιά πληγωμένες από τα γεγονότα της Παρασκευής και οι θύρες του σπιτιού κλειδαμπαρωμένες, ξαφνικά εμφανίζεται ο αναστημένος Κύριος ανάμεσά τους και τους λέει: «Εἰρήνη ὑμῖν» κι αμέσως τους δείχνει τα σημάδια των πληγών του, για να πεισθούν ότι είναι ο ίδιος ο Διδάσκαλός τους που αναστήθηκε.














Σε λίγο ο Κύριος έγινε άφαντος.
 Η ημέρα όμως εκείνη χαράχθηκε ανεξίτηλα στην καρδιά τους ως η ιερότερη της ζωής τους.
 Ήταν η Κυριακή της Αναστάσεως.


















Κι όταν τον είδαν κάποια άλλη στιγμή οι μαθητές και γεμάτοι ενθουσιασμό του είπαν: «τον είδαμε τον Κύριο!», αυτός έλεγε:
Εάν δεν Τον δω με τα μάτια μου και δεν βάλω το δάκτυλό μου στο σημάδι των καρφιών, δεν πρόκειται να πιστεύσω.
Οκτώ μέρες μαρτυρικές πέρασε ο Θωμάς. Μέχρι την επόμενη Κυριακή· όταν ήταν και πάλι συναγμένοι οι μαθητές, μαζί τώρα με τον Θωμά.
 Οι θύρες του σπιτιού και πάλι κλειστές και ξαφνικά ήρθε και πάλι ο Ιησούς ανάμεσά τους λέγοντας: «Εἰρήνη ὑμῖν».







Κι έπειτα στράφηκε στον Θωμά και του είπε: ''Έλα, Θωμά, φέρε το δάχτυλό σου εδώ στα σημάδια των πληγών μου, δες τα χέρια μου, βάλε το χέρι σου στην πλευρά μου, και μην αφήνεις τον εαυτό σου να κυριευθεί από απιστία, αλλά γίνε πιστός.''
 Τότε ο Θωμάς σε μία έκρηξη χαράς αναφώνησε: ''Είσαι ο Κύριός μου και ο Θεός μου! ''
Και ο Κύριος του απαντά:
''Πιστεύεις επειδή με είδες! Είναι μακάριοι αυτοί που θα πιστεύσουν σε μένα χωρίς να με έχουν δει…''                                                                                 



 πηγή: https://xfd.gr

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σου θα εμφανιστεί μόλις εγκριθεί

Next previous